
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze salon.
Veelgestelde vragen F.A.Q.
Praktische vragen over de locatie:
Kun je in de salon pinnen? In de salon maken wij gebruik van betaalverzoeken, QR-code of contante betalingen. Dit vanwege de hoge transactiekosten die gepaard gaan met een PIN-systeem.
Kun je (gratis) in de buurt parkeren? Jazeker, de gehele wijk is gratis parkeren en er is een parkeerpleintje direct naast de salon.
Kan ik mijn fiets veilig kwijt? Jazeker, op de oprit naast de salon kun je je fiets vastzetten aan de aanwezige grondbevestiging.
Is de salon rolstoelvriendelijk? De salon is volledig toegankelijk met een rolstoel. De toilet bezoeken is niet mogelijk met rolstoel.
Vragen over
afspraken:
Kan ik bij jullie wachten als ik te vroeg ben? Dit is niet de bedoeling, aangezien je dan ook de behandeling van de persoon voor je kunt storen. Dus wees op tijd, maar niet veel te vroeg.
Kan ik last-minute een afspraak verzetten/annuleren? Dit is helaas niet mogelijk, aangezien wij tijd vrij maken in onze agenda. Wij kunnen last-minute niets anders meer in onze agenda opvullen en kost dit ons dus kostbare tijd en vooral ook een plekje voor iemand anders, die graag in je plaats was gekomen. Tot 48 uur van te voren kun je nog wel gratis annuleren. Zie ook onze pagina over 'afspraak verzetten, afzeggen of vergeten'.
Oeps, ik ben mijn afspraak vergeten. Wat nu? Dat is inderdaad erg vervelend. Dit valt binnen salons in de 'No-Show' regeling. Wij hebben dus gewacht en contact op proberen te nemen aangezien wij tijd vrijhouden voor jouw afspraak. Deze verloren tijd kunnen wij helaas niet meer nuttig besteden, dus moeten wij de volledige kosten in rekening brengen. Lees hierover uitgebreid op de pagina 'Afspraak verzetten, annuleren of vergeten'.
Oeps, ik ben iets te laat. Wat nu? Dat is inderdaad erg jammer, want dit zal helaas wel ten koste gaan van de lengte van je behandeling. Wij krijgen na je behandeling nog een volgende klant en die willen wij niet later ontvangen of onze ruimte niet op tijd op orde hebben. Laat het ons dus op tijd weten als je later bent, en dan proberen we er nog steeds een zo mooi mogelijke behandeling van te maken. Uiteraard betaal je wel voor de reguliere behandeling, aangezien wij die tijd al hadden vrijgemaakt en wat meer creatief om zullen moeten springen (improviseren) met de overgebleven tijd / haasten om zoveel mogelijk te kunnen doen.
Hebben jullie een toilet? Jazeker, wij hebben een toilet.
Vragen over producten:
Zijn jullie producten dierproefvrij? Al onze producten zijn dierproefvrij, veel producten zijn vegan en alle producten zijn met zorg geselecteerd. Zie onze 'merken' pagina voor meer informatie.
Verkopen jullie ook producten in de salon? De schoonheidsproducten, thee en parfums zijn allemaal te koop en te bestellen in de salon. Wij geven je graag persoonlijk en uitgebreid advies.
Wat is het verschil met producten van jullie en uit de apotheek/drogisterij? Onze producten bevatten meer werkstoffen en hebben een hogere concentratie. Alle ingrediënten zijn met zorg geselecteerd, dierproefvrij, natuurlijk en niet synthetisch. Ze bevatten geen microplastics en onnodige ingrediënten die het produceren van een product op grote schaal veel goedkoper maakt. Daarnaast versterkt het de behandeling wanneer de prodcuten in de salon ook verder worden doorgebruikt in huis. Lees meer op de pagina 'merken' over onze met trots gekozen samenwerkingen.
Vragen over planning:
Hebben jullie een lange wachtlijst? Het is bij ons in de salon erg druk. Wees er op tijd bij wanneer je voor een bepaalde periode een behandeling zou willen inplannen.
Ik wil met 2 personen tegelijk een behandeling, kan dat? Absoluut. Momenteel bieden wij voor veel behandelingen een DUO-behandeling op dinsdag en woensdag. Vraag ons via Whatsapp naar de mogelijkheden.
Kan ik online een afspraak inplannen? Nee, dat kan niet. Wij werken graag met Whatsapp voor afspraken. Wij geven graag iedere klant de rust en aandacht die zij/hij verdient, vandaar dat onze telefoon niet 'rinkelt' in de salon. Via Whatsapp krijg je altijd zo spoedig mogelijk reactie. Houd ook rekening met onze openingstijden.
Ik ben allergisch, wat nu? De producten die wij hebben geselecteerd in onze salon scoren enorm laag in de kans op allergische reacties. Mocht je weten voor welke stof je allergisch bent, dan zoeken wij op of dit in onze producten wordt gebruikt. Voor vragen mag je altijd contact opnemen met ons.
Heeft u andere vragen?